Febrig och sjuk

Mitt immunförsvar tillhör nog historiens sämsta! Ja, antigen det eller så är det något annat jäkla fel på mig! (Cissi påpekar cellminne för mig och jag börjar nu snart undra ifall hon kanske har rätt?) 

Igår hade jag äntligen blivit av med hostan och min värk i lugnorna och bröstet hade nästan helt försvunnit. Överlycklig att vara frisk såg jag fram emot att slippa vara hemma själv i Lörby och äntligen komma upp till mitt liv i Växjö igen. Men vad händer? Under natten börja jag få frossa och känna av feber och när jag vaknade idag mådde jag inte alls bra, helt febrig! Så nästan hela dagen idag har jag tillbringar i sängen med att sova och det är nu först på kvällen som jag har orkat stiga upp. Jag har fortfarande feber men jag mår i alla fall lite bättre nu än vad jag gjorde innan under dagen.

Med andra ord är jag fortfarande kvar i Lörby, snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0