Enlightened

Ibland blir saker och ting inte som man hade tänkt sig. Som ikväll tex, det blev ingen fest för min del hos Annicka utan istället, hm...jag vet inte ens hur jag ska förklara det. Jag kan väl leende försöka förklara det som en väldigt egendomlig kväll, inte egendomlig som i konstig utan som i wow. Egendomlig, sanna mina ord...ja...

Klockan är snart kvart i fyra på morgonen och jag lär inte sova på flera timmar. Jag har precis satt på både en maskin med tvätt samt diskmaskinen och ska nu sätta mig och titta på filmen "Nights in Rodanthe" medan alla tankarna far runt i mitt huvud.

Jag är lycklig. Jag är riktigt underbart lycklig! Och, wow...jag.. *Ler*...wow...

Kommentarer
Postat av: Maria K

Så kan du väl inte skriva? :P Nu blev jag ju nyfiken. Men kanske kommer det mer sen? :)

2009-04-12 @ 21:34:42
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: pluggisen

vill veta mer!

2009-04-12 @ 23:02:40
Postat av: Cissi

Ja mä, ja mä, ja mä vill veta mer!!! (översatt: Jag med, jag med , jag med vill veta mer!!!)

2009-04-13 @ 20:00:45
Postat av: Jeanna

Men, jag tror inte ni skulle förstå, bara Cissi, tyvärr...

2009-04-13 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0