Californian Prom Dress

Jag älskar klänningar! Medan vissa tjejer har garderoben full med skor eller handväskor, har jag min fylld med diverse finklänningar (och jag menar verkligen när jag säger att garderoben är full av dom!). När jag var i Fresno, Kalifornien, för snart tre år sedan köpte jag min första amerikanska balklänning! Jag älskar den men jag har ännu inte haft den på mig. Min första plan var att jag skulle ha haft den på Marina och Rogers bröllop, men de hade sedan klädkåden "Kavaj" och då kunde jag inte använda mig av den...


En av favoritklänningarna i samlingen. Bilden är inte riktigt rättvis för klänningens färg är egentlgien ljuslila (vilket inte sysn här) samt att den inte är stuken på denna bilden.


Linjen runt bysten är prydd med strass.

Kommentarer
Postat av: pluggisen

jättefin!

2009-04-18 @ 16:07:39
Postat av: Jeanna

Tack!

2009-04-18 @ 17:23:15
Postat av: Cissi

Jag tycker också om klänningar! Känner mig alltid fin när jag har klänning på mig och/men är inte så "bekväm" i det till vardags. Skulle helt klart kunna äga fler klänningar. Också! :-)

2009-04-19 @ 18:11:08
Postat av: Jeanna

Jo, "nackdelen " är ju att klänningar kan få en att känna sig uppklädd. Men jag tyvker om att känna mig kvinnlig så jag gillar att klä mig i klänning och kjol! :)

2009-04-20 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0