Årets balklänning

Resultatet av årets balklänning är räknade och hjärtligt tack till allas deltagande! Ni, kära läsare, röstade fram följande klänningar som era favoriter. Det var jämt mellan första och andra platsen och sedan ett  hopp till den som kom på tredje plats.




Min topp tre ser ut som följer:


Min topp tre är lite lurig, för eftersom en bal är så formell vill jag då ha en axelbandslös klänning och gärna med utstående kjol. (En ledtråd till denna frågan var den amerikanska balklänningen jag visade i ett tidigare inlägg samt ni som vet hur min egen studentbalsklänning såg ut.) Fast jag hade lite svårt att välja mellan den blåa och svartvitaklänningen. Eftersom mina bröst är av de större slaget gillar jag helst en axelbandslös klänning med rak bystlinje, jag hade varit lite smått orolig att använda en klänning som den blåa med tanke på skurningen vid bysten.
Grattis till Cissi som prickade alla mina favoritklänningar även och ettan och tvåan bytte plats.

Men här kommer det luriga, hade jag istället gått på en formell tillställning som inte hade varit en bal utan tex en gala, hade jag valt två andra klänningar. Flera av er gissade på dessa klänningar så ni hade nästan rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0