Vad göra?

Kan inte bestämma mig för om jag ska åka till Karlskrona eller inte på fredag!
Igår var jag helt överlägset för att jag skulle göra det, idag är jag inte lika säker.... Vet inte vad jag ska göra!

Är grymt besviken på X som först hade lovat att följa med, men som nu inte tänker göra det... Men att han har dargit sig ur är ju ytterligare ett bevis på att han är omogen, självisk och en svikare! (Tro mig: Jag vill verkligen inte ha tillbaka honom i mitt liv!)

Jag försökte tidigare ringa honom, men han tryckte av mig... Jag skickade då ett sms till honom och bad honom ringa upp, vilket han inte har gjort. (Känner trots allt att jag hade behövt prata med honom om det här.)

Känns jobbigt att själv behöva gå igenom detta, men å andra sidan behöver jag ju numera bara tänka på mig själv och ta hänsyn till mina egna känslor och min egen vilja! Om inget annat har X lärt mig att vara självisk...

Kommentarer
Postat av: Marina

Kan inte din mamma eller någon kompis följa med dig?

Du ska inte behöva gå igenom det själv! Vilken skit han verkar vara...tur att han visade det innan ni bestämde er för att behålla barnet...

Tänker på dig!

Många kramar

2008-09-09 @ 16:46:25
Postat av: Jeanna

Min mamma vet inget och kan jag inte säga det till henne heller. Jo, jag har kompisar som kan följa med, flera har erbjudut sig (vet inte om jag ska dit ännu eller inte bara). Är bara besviken över att han skiter i det och inte tar sitt ansvar!

2008-09-09 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0