Till Linnéa...

...du är som min lilla samtalskurator :o)
Du är smart när det gäller psykologi (vilken insikt och analytisk förmåga du har!) och du är inte rädd för att säga vad du tycker och tänker till mig när vi pratar!

Det är skönt att ha någon som man i stort sätt pratar dagligen med, som man kan säga vad som helst till och som mer eller mindre vet allt som händer i ens liv! Och det är även skönt att veta att du anser mig som nära vän, att jag mer eller mindre vet vad du har för dig om dagarna, dina tankar osv. Har vi inte pratat under en eller två dagar så saknar jag faktiskt dig!

Hm, egentligen är det konstigt. Vi är så olika på så många sätt (fast vi är ju lika på andra), men ändå anser jag att du är den som står mig närmast! Även om vi pratar i telefon varje dag kan varje samtal lätt bli en timme långt!

Hm, i sommras frågade jag Annicka om hon ville bli min brudtärna när jag gifte mig med K...fast, nu kommer vi ju inte att gifta oss längre. Hm, tror jag vet vilken jag ska fråga istället den dagen jag gifter mig.....

Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0