Team Jeanna och Annicka

Annicka är hemma och är sjuk vilket ledde till att vi pratade i telefon tre gånger igår. Under vårt tredje långa samtal kom vi fram till att vi fktisk var väldgt lika (tankar, åsikter, saker vi gör m.m.) och jag fick en idé om att vi skulle bilda en klubb. Vår nya klubb (som inte har ett namn ännu, men vi kanske kan kalla oss för "Jeannicka"? -Nej!) har för tillfället ett mål. Vad detta mål är, är mellan mig och Annicka, men jag tror att vi kan få väldigt roligt i slutenden!
Vi får ser, Annicka, ifall vi åker till Malmö eller om vi endast håller oss på hemmaplan ;o) Ja, jösses, vi kan nog få det roligt till nyår! ;o)

Tack för att du finns, gumman! För att du bryr dig och för att du förgyller min tillvaro!
När jag pratar med dig känner jag mig inte fullt så onormal (har kommit fram till att vi faktiskt är väldigt lika på väldigt många punkter) och precis som jag, är du en person vars liv kan skifta från stund till stund och där det kan hända en massa på kort tid. -Har vi inte pratat på några dagar, kan det har hänt en jädra massa under den tiden ;o)
Du är underbar, tjejen! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0