Snart på date...

Okej, så jag ska snart iväg och träffa Mr. Charmig. Har ringde för en stunde sedan...kan fortfarande inte göra annat än att le ;o) Eftersom jag inte kom i säng förren 05:30 inatt flyttade vi fram daten till 15:00.

Jag har tonat ner mina förväntningar rejält:
- Han är en player och är bara ute efter en sak.
- Han ser inte så snygg ut som han gör på bilderna.
- Han är egentligen inte alls så charmig, rolig och mysig som han verkar.
...så, nu kan jag inte bli annat än positivt överaskad som det inte skulle visa sig vara så ;o)

Lillstrumpa har fått namn, adress och telefonnummer till honom om något "galet" skulle hända och jag nu mystiskt försvinner efter denna daten. Han har även fått instruktioner om att ringa mig en stund in i daten och med hjälpa av koder (specifika ord) höra hur det går eller om jag behöver ta mig där ifrån. (Det finns så många galna människor där ute i världen så man kan aldrig vara nog försiktig!).

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till och var nu rädd om dig!

2008-09-21 @ 12:20:23
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0