K:s svar...

Nu är det helt jävla kört! Är så besviken nu på honom nu!
Hur har jag kunnat älska honom så mycket?

Följande skickade just K till mig på sms:

"Du kan lägga ner med att få mig att tycka synd om dig för det kommer inte att hända. Tyvärr insåg jag igår också att det inte finns en chans i helvete att du kommer att klara av att bara vara kompis med mig.... ...det är ju så otroligt mycket du kan ju, se det som ett led i din nyfunna egoism. Jag kommer ner under kvällen och lämnar biljetterna och pengarna och sen vill jag inte ha mer med dig att göra. Och jag kommer inte på firmafesten så du slipper träffa mig där med."

Såg att han även hade plockat bort mig som vän på facebook nu under eftermiddagen och gjort sin sida skyddad så att jag inte kan se den... Han är fan ta mig helt jävla otrolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0