Nytt försök

Jag var hemma några timmar hos K igår, kom dit för att hämta min kavaj men det slutade med att jag stannade och pratade i några timmar. (Och vi pratade bara, varken han eller jag försökte med något mer...eller okej, vi kysste varandra lite på slutet men det var allt!) 

Vi bestämde att vi ska träffas igen och se ifall vi kan försöka på nytt. Att vi ska ta det lugnt och se om vi kan försöka hitta tillbaka till varandra och får känslor för varandra igen. Jag förklarade att jag skulle kunna ha svårt att lita på honom igen och hans svar blev att han då fick bygga upp det förtroendet igen hos mig.

Jag ska hem till honom på lördag. Vet inte vad som kommer att hända mellan oss då. Vet bara att jag fortfarande tycker om honom men att jag även fortfarande har svårt att lita på honom. Vill han ha mig tillbaka måste han verkligen visa det och han måste verkligen vilja kämpa för mig.

Kommentarer
Postat av: Marina

Tror du det är en sån bra ide? du har ju blivit så sårad av honom...

du gör ju såklart som du vill men tänk en extra gång! Tycker de andra killarna verkar bättre!

Lycka till i ditt letande efter prinsen, tillslut förvandlas grodan! =)

ha det bra!

Kram från oss

2008-10-17 @ 08:17:41
Postat av: Jeanna

Egentligen tycker jag kanske inte att K är en bra idé. Men fan alltså, jag känner ju tyvärr något fortfarande för honom. Innerst inne vill jag skita i honom, men jag letar efter andra killar som kan få mig att glömma honom ;o) Kram och tack för att du bryr dig!

2008-10-17 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0