Samtal med Gud....

För några veckor sedan tog jag mig ett snack med "Gud"... Sa att hörru du...vad är det för idioter till killar du skickar in i mitt liv? Varför kan jag inte träffa någon som jag vill ha?

Så jag gjorde en lista på vad jag ville ha:

Utseende:
Lång, mörkhårig och vackra blå ögon. Hihi, och liknar han Tom Welling blir jag ju extra glad ;o)

Personlighet:
Smart
Ambitiös
Social
Glad och rolig
Självsäker (utan att vara stöddig)
Gillar att resa
Kan dansa
Älska musik
Ska kunna laga mat
Öppen och ärlig
Ingen sportfåne
Inte röka eller snusa
Bra sex ;o)

Och vad händer? Hm...tror ni inte att en sådan kille dyker upp i mitt liv efter det? Tror (efter vad jag känner till nu) att killen i fråga uppfyller alla punkterna... Jaha, and now what? - Jag har inte en blekaste aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0