Mot England och Irland...

Jag ska om en stund bege mig av till Växjö.

Ikväll ska vi på julbord med några av hans kompisar och därefter blir det utgång.  
Imorgon bär det av till England och Irland. Vad kul det ska bli! 

I elva dagar ska vi tillbringa varenda timme, dygnet runt ihop. Klarar vi det "finns det inget som kan stoppa oss"!  ;o)
Fast, jag är redan 100 procent säker på min sak! Har aldrig förr varit så säker på något tidigare! - He is the one! No doubt about it, what so ever! Soulmates! :o)




Nu blir det tyst från mig i dryga två veckor! Ha det bra alla! Jag hör av mig när jag kommer hem! Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Jag måste bara säga, älsklingen min: Fan vad söt du är!!! - Det är du som är "Sötis"! ;o)

Och dina ögon...wow!!!

2008-11-29 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0