Vad göra?

Min man ska fira julafton hos sin pappa ihop med sina bröder och deras respektive och barn. Jag är också medbjuden men kan nu inte bestämma mig för om jag ska följa med eller inte. Följer jag med, kommer mamma att sitta själv imorgonkväll och det vill jag inte att hon ska göra. Fast igår sa mamma att det inte gjorde henne något, att det för henne kändes som att det var en vanlig onsdagskväll...

Christoffer kommer ändå hem till mamma på juldagskvällen. Vi ska sova över hos henne till dagen efter då vi ska träffa Jamie, Cecilia och Lukas.

Men vad göra? Just nu känner jag att jag ändå inte vill lämna mamma ensam, men samtidigt vill jag fira julen med Christoffer. Hm, tror nog att mamma vinner i alla fall... Ska tänka på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0