Söndagkväll

Det är söndagkväll och vi är på kontoret. -Ingen dag i Växjö utan att vara på kontoret, men jag gillar att vara här så det gör inte mig något det minsta! När jag sitter här får jag en hel del gjort. Tänk om man kunde vara så diciplinerad  när man var hemma!

I eftermiddag har jag slagit in Felicias och Frejas julklappar (Christoffers brorsdöttrar). Jag hittade ett jättesött, flickaktigt julpapper i England som jag tog med mig hem med deras julklappar i åtanke. -Ett silvergrått papper med små söta, tecknade älvor och texten "Christmas Fairy Wishes".


Klart att småtjejerna skulle ha sitt eget julpapper!


Jag vet att rosa inte är en julfärg, men det matchade presentpappret bättre än rött så jag valde det ändå.

På vägen till kontoret stannade vi och handlade asiatisk take away, riktigt gott!


Indisk kyckling i jordnötssås.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina julklappar dina nära och kära kommer att få, pappret med älvorna var UNDERBART!

Många kramar från oss

2008-12-21 @ 19:42:25
Postat av: Jeanna

Visst var det ett gulligt papper? Kramar på er också, även ifall jag inte vet vilka som har skrivit inlägget! ;o)

2008-12-21 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0