Present till Freja

(Klockan 03:46 - Fröken Insomnia är i farten igen.)

När vi var på väg hem ifrån England fick Christoffers bror Jerry och hans tjej Marina sitt första barn, en liten Freja. Jag har precis slagit in Frejas "Välkommen till världen present". (Obs, detta är inte Frejas julklapp). Eftersom jag inte vet vad de själva redan hade inhandlat till lilla Freja, körde jag på det säkra kortet och köpte söta flickkläder.

Lilla Freja fick sin present flickaktigt inslaget: Olika nyasner av rosa och silver.  (Jag vet, min fd sociologilärare hade skällt ut mig om hon hade sett färgerna på denna presenten!)


Jag passade även på att sätta silverfärgade etiketter på julklapparna jag slog in tidigare på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka tjusiga presenter! :)

2008-12-20 @ 07:29:40
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Tackar, jag gillar som sagt att slå in presenter! :D

2008-12-20 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0