Ingen aktivitet

Jag vet! Det har inte blivit något bloggande för min del de senaste dagarna. Av statistiken  märker jag att det ändå har varit väldigt många inne och tittat på min blogg dagligen. Hm, undrar vilka alla dessa är egentligen? Av antalet är döma är det minst 15 st dagligen som jag inte vet vilka det är, jaja.... Men hur som helst, var inte oroliga, jag har inte försvunnit utan jag kommer snart att återvända till "bloggträsket".

Jag och Christoffer har under julen bott på Kastanienhof (vi har haft huset för oss själva om nätterna!) och med alla middagar, diverse träffar och festet det ska hinnas med har det inte funnits någon tid över för att sitta vid datorn. Imorgon åker vi till Stockholm, få se ifall jag hinner med att lägga upp lite bilder här på sidan innan dess!

Jag vet inte vilka alla ni är som läser min blogg, men tack för att ni tar er tiden att göra det och tack för att ni tycker att det finns något utav intresse att läsa här! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är här och läser :) Men det vet du ju!



2008-12-27 @ 13:29:30
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Joda, tjejen. Jag vet att du håller koll på mig, så tack! :o)

Hm, jag vet ju vilka som brukar titta på min blogg, men har som sagt ändå märkt att det är minst 15 st utöver dessa som dagligen är inte och tittar...

2008-12-27 @ 15:24:24
Postat av: Anna L

Hej Jeanna! Jag erkänner att jag e en av de 15... :) Hittade din blogg via Annickas o tyckte det var kul å läsa lite om vad som händer i ditt liv. Ha d bra o tack för det fina julkortet! Kram Anna L (minns de rosa semlorna!!)

2008-12-27 @ 16:51:49
Postat av: Jeanna

Hejsan Anna. Vad kul att du har hittat hit! :o)

Hihi, vad kul att du minns de rosa semlorna! ;o)

Varsågod för julkortet. Kramiz.

2008-12-27 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0