Mot proffsfotografering?

Om några veckor har jag fått äran att agera bröllopsfotograf åt Maria och hennes blivande man. För att kunna ta de bilder som jag vill ha, dvs "riktiga" bröllopsbilder, har jag behövt handla på mig lite saker. Så nu är jag ett trebensstativ, en blixt och en blixtbouncer rikare. Tyvärr så inser jag nu att jag bland mitt kamerahus och olika objktiv måste skaffa mig en ny kameraväska också för att få plats med allt det nya. Hm...

Jag är rolig jag! Jag har inte handlat något till mig själv på över ett halvår och när jag väl handlar något köper jag för 5000 på en gång....

Kommentarer
Postat av: pluggisen

på den punkten är vi ganska lika, när man väl ska unna sig något så blir de en del direkt, hehe

2009-05-04 @ 15:25:30
Postat av: Jeanna

Jasså, är du sådan? Jag brukar inte handla en massa saker på en gång, men nu har jag inte behövt eller velat ha något på väldigt länge...

2009-05-04 @ 17:00:02
URL: http://jeannas.webblogg.se/
Postat av: Houston Maria

du är för go. jag känner mig så ärad men inte ska du lägga ut en massa pengar för bröllopet. Skicka till mig vad väskan heter så fixar vi det i stället. Något måste du ha för att du är så underbar och ställer upp. Kram.

2009-05-05 @ 13:30:57
Postat av: Jeanna

Hihi, det är ingen fara Maria! Det är jag som ska vara ärad! Jag har funderat på att köpa på mig tillbehör innan men nu fick jag en ursäkt till att handla på mig det! ;o)

2009-05-05 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0