Bröllopsplanering

Jag pratade nyss med Maria, bara två veckor kvar nu till det stundande bröllopet. Idag samt i förra veckan har vi bollat lite idéer fram och tillbaka när det gäller fotograferingen. Jag berättade för Maria att jag inte är helt förtjust i idén att bara ha traditionella bröllopsbilder. Jag anser att bilder ska speglar personerna som fotograferas om bad Maria med ord beskriva henne, Jörgen samt deras förhållande. Jag fick en del beskrivande ord av Maria och har nu lite idéer om hur man kan förvandla dessa ord till ett "bildspråk". Jag hoppas bara att jag nu kan förverkliga min vision!

Jag och några andra tjejer kommer att åka ner till Maria redan på fredagen. Vi kommer ha en tjejkväll hemma i deras hus, utan killar, kvällen innan bröllopet och bara ha det mysigt och trevligt ihop kvällen innan den stora dagen. Jag ser fram emot allt, detta kommer att bli toppen!

Kommentarer
Postat av: Houston Maria

Tack för dom fina orden. Ser fram emot fredagen nästan lika mycket som lördagen ;) Kram

2009-05-14 @ 22:11:53
Postat av: Malin

Det låter som det kommer bli toppen :) trevliga kvällar är trevliga :)

2009-05-15 @ 00:27:58
Postat av: Jeanna

Maria: Det var så lite så, var ju bara ärlig.

Malin: Tror med att det kommer att bli toppen. :o)

2009-05-15 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0