American booze

Ni som känner mig vet att mitt alkoholintag inte är stort! Det är inte ofta jag dricker och om jag dricker är det oftast en eller ett par öl och det är sällan jag dricker starksprit. (Jag har inte varit lullig sedan nyårsafton och jag har inte druckit någon alkohol alls på över två månader.) Som ett exempel på mitt låga alkoholintag kommer här bildbevis.



När jag var i USA för tre år sedan köpte jag dessa tre vodkaflaskor smaksatta med vanilj, hallon och kokos. De är fortfarande inte öppnade! I tre år har de stått i mitt barskåp!

Kommentarer
Postat av: Linda B

Du får fixa en fest, du står för vodkan och dina vänner för "blanvann" och tilltugg. Vaniljvodkan kan man göra mycket gott på... men kokosvodka låter fördjävligt ärligt talat.

2009-05-14 @ 09:09:15
Postat av: Jeanna

Ja, en stor grillfest i sommar får det bli verkar det som! :o) Hm, jag vet inte riktigt ang kokosvodkan, jag gillar ju kokos så...

2009-05-14 @ 12:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0