Utmaning a la Marina

Jag har blivit utmanad av Marina:


Var är din mobiltelefon? I min röda (fake) skinnväska.   

Var är din (o-)äkta hälft? I Uppsala, men han ska strax åka hemåt.

Ditt hår? Ser för jävligt ut! Behöver klippa mig men har inte haft tid samt att jag försökte färga det nyligen med ett resultat som jag inte blev nöjd med och måste därför göra om det...när jag nu hinner.

Din mamma? Är väldigt engagerad i mig och ringer mig oftast en gång om dagen. Hon menar alltid väl och hon och jag kan ha väldigt roligt ihop med massa skrattanfall!

Din pappa? Var snäll och generös. Han var även otroligt musikalisk och händig. Han kände grymt mycket människor!

Det bästa du vet? Att ligga naken i Chrisses armar och bara mysa, gosa och prata (så som vi alltid gör om nätterna när vi sover ihop).

Din dröm inatt? Ett gäng med dansande brudpar var med på ett hörn.

Din dröm/ditt mål? Hihi, can´t tell you that! Har fått lite nya idér nyligen, "jobbcoachen" gav mig lite intressanta förslag....  ;-)

Rummet du är i? Sitter på kontoret på nedervåningen på jobbet.

Din hobby? Resa, fotogreferingen, dans...samt sex med Chrisse ;-)

Din skräck? Har tyvärr en oförstårlig forbi för ormar, som trots otaliga analyser (av mig själv), jag inte hittat någon förklaring till. Hm, ska jag behöva hävda medicin biologiska grunder med inprogramering i reptilhjärnan?  (Jag försöker dock bota mig själv med lite behavioristisk beteendeterapi, jag har faktiskt blivit lite bättre.)

Var vill du vara om 6 år? I ett gammalt, charmigt hus på landet i Växjö. Eller,  vem vet...Chrisse och jag kanske bor i Nice (Frankrike) då och jobbar med filialen. Fast, hade jag helt fritt fått välja hade det varit Australien.

Var var du igår kväll? På diverse platser runt om i Växjö.

Vad du inte är? Trög.

En sak du önskar dig? Att jag kan se mening med allt som händer i mitt liv.

Var växte du upp? Gungvala

Det sista du gjorde? Prata med Marco

Dina kläder? Gråa strumpbyxor samt en grå-, vit-, rödblommig klänning.

Din tv? Existerar inte här i Växjö.

Ditt/dina husdjur? Två katter: Maja och Mu (fast mamma har tagit hand om dom nu).

Din dator?  Svart- och silverfärgad laptop.

Ditt humör? Trött men ändå glad. Har jävligt ont i bröstet efter mina hostattacker.

Saknar någon? Chrisse (saknar alltid honom när vi är ifrån varandra!). Pappa med för den delen.

Din bil? Lilla Skrållan: En blå renault Clio. Är även ägare till en Renault lastbil ;-)

Något du inte har på dig? Skinnväst.

Favoritaffär? Sia kankse?

Din sommar? Vill jag tillbringa på landet, vid en sjö med nära och kära.

Älskar någon? Jag älskar många!

Favoritfärg? Himmelsblå

När skrattade du senast? Nu (medan jag skriver), Marco spelar en rolig låt för mig.

När grät du senast? Tidigare idag (jag hostade så mycket att jag grät).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0