Två nya älsklingar

Som vanligt har jag svårt att sova, men till skillnad från förr är det inte mina vanliga sömnproblem utan hostan och smärtan i bröstet som håller mig vaken. I brist på sysselsättning har jag börjat titta på avsnitt av "Brothers and Sisters". Jag har följt de två första säsongerna men inte sett något av de 19 avsnitt som sänts av den tredje...

Just nu sitter jag och avnjuter en mumsig kopp med varm sparrissoppa. (Att något så enkelt kan vara så gott?) Jag har tagit en paus från datorns Brother and Sister och tittar istället på en dokumenär om Kursk (den ryska ubåt som skönk med sin besättning). Vilken tragisk historia!

Sedan jag blev sjuk är TV4 Fakta och Axess mina två nya älsklingar och räddare i nöden (hur skulle jag annars överleva denna sängliggning?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0