Sanningen om mig

Jag har blivit utmanad av Mia att berätta åtta sanningar om mig. Eftersom jag redan har fått denna utmaningen tidigare, och bå berättade åtta sanningar, köra jag denna gången på saker som jag varit med om.

- Jag har varit med i Nordösta Tennessees lokalnyhter. De hade ett repotage om utbytesstudenter där jag blev intervjuad. (Jag har det inspelat på ett videoband någonstans hemma hos mamma.)
- Jag har varit inne på NASA:s område i Florida (JFK Space Center) för att bevittna uppskjutningen av en bemannad raket. (Fick ett inträdespass av en granne som jobbade på NASA i Florida. Ascoolt var det vill jag lova!)
-Jag har varit med en en "shark attack" i Florida.
- Jag har varit med om ett bombhot i Vita Huset.
- Jag har varit på mässa i St Peters kyrkan med påven samt audience i Vatikanstaten med honom. Den stämmingen som var där fick mig att förstå hur folk kunde följa Hitler!
- När jag var 19 blev jag på Lord Nelson uppraggad av en medlem i ett kännt svensk dansband. Tillbringade jag natten med honom skulle han köpa en rosa Cadillac till mig. (Jag tackade nej men slyltade lite öl av honom till mig och Hille.)
-Jag har varit uppe på utsiktspaltsen på World Trade Center. (Känns speciellt nu när de inte längre finns.)
- Jag har varit i katakomberna under St Peterskyrkan och tittat på utgrävningen av vad de tror är Petrus grav. (Som privatperson får man egentlgien ite vara där under, men vi var där tillsammans en en dam som hade kontakter inom den katolska kyrkan.)

Jag vill inte utse några speciella att utmana, de som vill får helt enkelt anta utmaningen....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0