Fullproppad lördag

Chrisse är och jobbar medan jag pular med grejor här hemma: Jag tvättar, städar och målar och har mig!  I eftermiddag bär det av till Karlskrona där vi ska hämta lite grejor och när vi kommer hem igen blir det fritidsgården och sedan är vi ett gäng som ska till parken och titta på "Joddla med Siv".

Egentligen var jag hembjuden till Linnéa ikväll, men jag har inte lyckats få tag på henne så vi får väl ta och träffas en annan dag istället.

Imorgon ska Chrisse och jag på Lindy Hop Kurs och sedan ska vi hem till Chrisses yngsta bror Roy som fyller 22.

***

Jag pratade precis med Linnéa och vi ska inte träffas idag pga sjukdom. Istället ska hon och familjen komma upp och hälsa på mig och Chrisse om ett par helger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0