Ensam nerbäddad

Chrisse är iväg så jag är hemma själv i torpet. Nerbäddad ligger jag nu helt slut och tittat på TV. Ja, tänka sig! Vi har faktiskt en TV i torpet nu. Jag har tagit hit min extra TV som jag hade hemma i gästrummet i Wallcottage. För vad ska jag med två TV-aparater till i Wallcottage? Jag har ju bara en häck att sitta på! (Jag kan även nämna att vi idag även har införskaffat en mikrovägsugn. Det artar sig med andra ord!)

Usch, jag mår skit! Hostan har kommit tillbaka, jag har ont i hela kroppen plus att jag är febrig! Vill inte alls bli sjuk igen nu! Jag hoppas verkligen att jag mår bra imorgon när jag vaknar för jag vill INTE missa Annickas fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0