Discokula

Får jag ta och presentera min kära discokula, som jag bland annat ska låna ut till Annickas 70-tals fest!



Jag köpte den hösten ´07 som en kul grej. Den är batteridriven (dvs. att den snurrar) och kom med tillhörande spotlight i varierande färger! Jag gillar den skaprt! Förutom de gånger då jag har använt den själv, hade jag den igång på 80-talsfesten som jag hade för mitt jobb här hemma förra året!

Fast, ibland har jag satt igång den när jag har varit själv här hemma och det blir en riktig myspys kännsla a la högstadie disco! Discokulan i kombination med nostalgimusik på stereon = fullträff! Kan faktiskt dansa runt här hemma själv i vardagsrummet ibland! (Jodå, jag är fullt normal ifall ni undrar...eller, kanske inte.)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag skulle jättegärna ge ut en kok/bak-bok, men grejen är ju att det ges ut ungefär 5 såna böcker i veckan här i landet. Så man måste nischa in sig något otroligt, och vad skulle min nisch vara...? "Cecilia Svensson - Kokande, bakande och bloggande"

2009-03-17 @ 20:21:14
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Cl

haha precis en sån som saknats hemma när jag haft mina vinylkvällar.

Har hundratals av dem svarta plattorna, med sånt härligt knastrande ljud :)

Fan borde släpa fram alla vinylerna och köra på grillkvällarn sen i vår :D

2009-03-18 @ 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0