Sex in an bunny suit

Ikväll har mitt absoluta favoritavsnitt av "Entourage" gått i repris på TV. Det avsnittet är så sjukt att det inte går att beskriva med ord utan att det måste ses!

Vincent och hans bror Johnny Drama slår av om 5000 dollar om vem av Erik och Turtle som kan skaffa sig ett ligg först under dagen utan att behöv betala för det. I ett försök att skaffa sig ett snabbt ligg surfar Johnny Drama och Turtle nätet och svarar på en annons där en skönthetsdrottning söker en kortvuxen och kramgo kille. Turtle och tjejen bestämmer träff på ett café eftersom tjejen vill ta sig en titt på honom innan det blir något. Skönthetsdröttningen godkänner Turtle och ber honom hämta en dräkt på kemtvätten som han ska ha på sig när det träffas på kvällen och när Turlte kommer till kemtvätten är det en rosa kanindräkt som han ska ha på sig. Motvilligt går han på träffen på kvällen men innan han ska gå in drar han sig ut och Johnny Drama hoppar då in i hans ställe och ta på sig kanindräkten.

När Turte står utanför fönstret och ser Johnny Drama ta en tjej i en brun erkorredräkt bakifrån är ett av de roligaste jag har sett på Tv! Helt sjukt!


Turtle gör sig redo för träffen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet tre Anna tror jag som börjat nu. Hur ser hon ut? Barn? Gift? Sambo?



Hoppas att du får en fin helg!!

Kram Maria

2009-06-05 @ 17:18:49
URL: http://thisismaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0