Vykort från moster

I början på veckan ringde jag min moster i Ronneby och pratade en stund (det är ett tag sedan annars som jag pratade med henne). Vi pratade i dryga halvtimmen om allt mellan himmel och jord. Så i förgår när jag gick och hämtade posten låg där ett vykort som moster hade skickat som gjorde mig glad:

"Hej lilla Jeanna. Tack för vår pratstund, du är en go tjej - rak - ärlig. Det finns alldeles för få sådana idag. Jag hoppas vi ses snart. Kramar moster."

Tack så mycket moster!
Jag borde även kanske passa på och hälsa mina kusiner välkommna hit till min sida för jag tror att de nu har hittat fram till både min och Cissis blogg! Vinkevink till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0