Snart iväg...

Mamma kom hem för ett tag sedan och jag var nästan då färdig med storstädningen (hon hjälpte mig att bli klar). Medan hon lagade till biff ochh potatis passade jag på att tvätta av och dammsuga Skrållan, jag hann inte mer än färdig innan himlen öppnade sig och regnet började ösa! 

I eftermiddags fick jag även besök av Annicka!  Med sig hade hon en present till mig; Tre jättefina ljuslyktor. Hon hade sett dom och tänk att "det där är bara Jeanna - Shubby chic" och så köpt dom till mig. Jag blev jätteglad för dom och tyckte de var fina och hon hade rätt: De var mycket "mig"! Tack för att du tittade inom, Gumman! Älska dig!


Nu ska jag strax ta och bege mig iväg och sedan blir det tyst här på bloggen för min del i någa dagar. Antar att jag kanske hinner att skriva ett par rader i slutet av veckan, så fram tills dess säger jag: Vinkevink till er alla och ha det toppen så länge!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det så bra nu! :P

2009-07-07 @ 06:06:33
URL: http://lisoball.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0