På resande fot

Jag är så tacksam för att jag är uppvuxen med föräldrar som har insett vikten med att resa och som har velat dela världen med oss barn! Sedan vi var väldigt små har de årligen tagit med oss på varierande resor.

Vårt resande började tidigt och det första mina föräldrar gjorde var att visa Jamie och mig vårt egent land. Vi reste därför ibörjan mycket runt i Svergie och mamma såg till att vi besökte Sveriges alla landskap. (Hur många kan säga det, att det har varit överallt i Sverige, de flesta här nere i söder har knappt ens varit norr om Stockholm vilket jag tycker är jäkligt synd!) När Sverige var avklarat blev det resor inom Norden, sedan utvidgades det till stora delar av Europa och därefter blev det övriga världen!

Tack mamma! Jag älskar er för att ni gav oss den möjligheten och för att ni tyckte att det var av vikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0