Grottan i Page

Jag har beslutat  mig för att skriva en "Bucket list", dvs en lista på saker jag vill se, uppleva eller göra innan jag dör (och jag är fullt bestämd på att jag ska beta av den och göra allt som står på den!). Jag har redan fått ihop en del punkter på listan och mycket handlar om platser i världen som jag vill besöka. Bland annat finns det en hel del platser i södra USA som jag vill se innan jag lämnar denna jord: Mount Vally, the Grand Canyon, the Vally of Fire och den berömda grottan i Page. Jame och Cissi har redan upplevt dessa platserna och det var härligt att få se det på film i förra veckan! (Näää, Jamie tetas inte alls med mig för det om ni undrar!)

Grottan i Page är en underbar plats där vattnet har gröpt ur berget och skapat vackra kreationer. Bilder på denna är berömda och jag är övertygad om att ni har sett fotografier på denna innan. Här kommer hur som helst några av Jamie och Cissis bilder från grottan.




Kommentarer
Postat av: Malin

det var bland det häftigaste jag sett!

2009-07-15 @ 19:24:22
Postat av: Cissi

Sedona! Du måste besöka Sedona!

2009-07-15 @ 22:26:25
Postat av: Cissi igen

...Och Bruces Canyon! Den hade vi missat innan vi åkte iväg, men bilderna vi sett därifrån verkar häftiga!

2009-07-15 @ 22:27:48
Postat av: Jeanna

Malin: Mmm, visst är den häftig!

Cissi: Jaaa! Sedona måste jag också till, det var så självklart att jag glömde skriva det, hihi! HM, Bruces Canyon vet jag inte vad det är...Måste kolla upp men tack för tipset!

2009-07-16 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0