Dvärgkärlek

Det finns ett TV-program från USA som heter "Cheaters". Om man tycker att Jerry Springer är TV för "white trash" så skulle jag ville klassa detta programmet på gränsen till ännu värre. Det är dåligt, men låg underhålningsnivå och det är inte det minsta allmänbildande. För er som inte känner till serien är det ett realityprogram där människor som misstänker att deras respektive är otrogna kan skriva in till programet. Blir de utvalda sätts det dektektiver på de misstänkta och de blir förföljda och bildbevis samlas in som bevis på deras otrohet. Den bedragne parten får sedan en chans att konfrontera personen när de är ihop med "den andre".

Hur som helst, i veckan som gick fick jag en släng av solsting och mellan turerna av illamående, yrsel och kräkningar bäddade jag ner mig i soffan och vilade och råkade sappa förbi ett avsnitt av just serien Cheaters. Dagen avsnitt handlade då om en manlig dvärg, vars flickvän var normalvuxen, som misstänkte att han blev bedragen. Mycket riktigt stämde det och det visade sig dessutom att hans normalvuxna flickvän var otogen med en annan manlig dvärg. Jag kunde inte låta bli att undra: Vad tusan är oddsen för det?

Kommentarer
Postat av: Lisa

DU som är bra på engelska...

Säger man i am good enough(som jag inte heller är säker på hur man stavar..), eller i'm good enough? :)

2009-07-05 @ 21:19:41
URL: http://lisoball.bloggagratis,se
Postat av: Malin

I ett avsnitt av liknande program kommer en kille på sin flickvän med att vara otrogen, med en benlös kille! Han blir livrädd då denne jagar honom när han försöker konfrontera flickvännen och den benlösa, freaky!

2009-07-05 @ 23:53:54
Postat av: Jeanna

Lisa: Jag skriver svaret pådin blogg eftersom jag är osäker poå hur ofta du kolla min.

Malin: Hihi, jösses vad dumt!

2009-07-06 @ 10:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0