Äventyrsbloggare

Jag pratade innan ikväll som vanligt med min käre Christoffer och fick uppdatering på dagens händelser för honom. Om någon borde skriva en blogg så borde det vara han! Han träffar så mycket folk, både kändisar och vanliga människor, han reser så mycket samt att han får vara med om så många roliga händelser. Hans blogg hade varit högst intressant om han började blogga! Han svarar dock att han inte hinner skriva blogg men att han annars hade gjort det! (Jag vet hur mycket han jobbar så att om man skulle klämma in bloggande i hans liv hade man fått lägga till några timmar på dygnet!)

Jag har varit med på några av hans äventyr och det märkligaste var nog när jag var med på en flytt i Stockholm åt en högt uppsatt person i Sverige (jag tänker dock inte säga vem). Jag började plocka ner saker i sovrummet när jag hittade något som jag inte var beredd på och inte riktugt visste hur jag skulle hantera (var det var tänker jag dock inte nämna, jag hävdar tystnadsplikt på denna punkten). Jag blev i alla fall helt ställd och denna händelsen har jag och Chrisse skämtat mer än en gån om! Dock var den händelsen inget mot andra saker som Chrisse har fått vara med om!

Hur många har tex blivit tagna av den holländksa polisen utanför en lägenhet och blivit förd till en polisstation i Amsterdam? (Och stackars Claud som var kvar inne i lägenheten och visste inte alls vad som hände utanför; Han kom ut och Chrisse var bara försvunnen.) Och hur många har varit på äventyr på en gaybar i Portugal? -Och det är inte ens de värsta eller roligaste sakerna han har råkat ut för. Hm, jag tror jag ska be honom gästskriva på min blogg om några av sina äventyr den dagen han (mot förmodan) har en stund över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0