Sexshop

Ni vet väl vid det här laget var ni har mig och Christoffer...

När vi var i Polen var jag och Chrisse inne i en Sexshop! Som sagt, vi är inte pryda på något sätt och vi är båda öppensinnade, men...i affären fanns rikrigt skumma saker! Hm, jag vet inte riktigt vad man skulle ha allt till! Visst, flera av sakerna hade jag kunnat tänka mig att köpa, men vissa vart helt galna! Hihi, det hade varit roligt att de vilka som köper de sakerna. Hur som heslt så gick vi runt i affären en bra slund och tittade på allt och skrattade. Där fanns balnd annat uppblåsbara gladiotordockor för bögsex, Vaginaatrapp med texten "warm, lifelike pussy" och rumpatrapp med texten "nice, tight ass".

Man kunde inte utanför butiken tydlige se att det var en sexshop efter som skyltfönstrena var pyntade med skyltdockor i underkläder. Medan jag och Christoffer strövade omkring i affären, kom en medelålders dam i minkpäls in genom dörren, tittade sig och kring och halvskrek något på Polska och gick ut igen. (Och jag som tänka när jag säg henne: "Oj, ska hon handla här. Skenet kan bedra!)" Hon verkade helt förskräckt!

Samma sak hände med en barnfamilj där en dotter på uppskattningsvis 7 år kom in genom dörren först. Mamman tittade sig omkring och drog sedan snabbt med sig dottern ut igen. (Och jag tänkt när jag säg dom komma in: "Oj da, i Polen är man visst väldigt öppna med sin sexualitet med sina barn!")

Vi fick oss många skatt i den affären.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag berättade just för Jamie om en dröm jag hade i natt...där vi skulle ha sex och han hade köpt kondomer...med dragkedja på!!!!!! Nej, den modellen gick jag inte med på...Så han fick plocka fram ett annat alternativ...där det var en massa mini-gummi-snoppar på. Extra stimulans tänkte jag och godkände modellen! :-) Fanns det såna i affären? Har aldrig sett dem på riktigt- kanske är nåt man skulle ta patent på!?

2009-01-10 @ 21:25:53
Postat av: Jeanna

Hihi, nej sådana fanns inte i affären vad jag kunde se! Har inte sett dom någon annanstans heller för den delen, endast räfflade osv. Hm, bra idé Cissi! Ta patent på den (Jamie är ju kompis med PRV vid det här laget)!

2009-01-11 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0