Du behåller din plats i kön

Jag tror att jag får fnatt! Jag har idag haft en sådan där dag när man ska ringa runt och uträtta en massa ärenden och man konstant hamnar i telefonkön! På ett av ställerna hade jag först på plats 148 i kön (jag la ifrån mig telfonen då och pysslade med annat medan jag väntade och med  jämna mellanrum lyssnade jag på vilket plats jag hade vid just det tillfället).

Det västa är att på alla ställen jag ringde till sa en montom röst: "Du behöller din plats i kön." Men tack! Tack för att ni inte släppar annat folk före mig i kön! Jag vet inte, men behövs verkligen en röst som upplyser oss om detta? Är det inte underförstått att det inte kommer andra före, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0