Älskade vänner!

Vill skriva ett inlägg till två av mina älskade vänner...

Annicka...
Du vet att jag tycker att du är en underbart go och härlig människa! Sedan jag träffade Christoffer, och numera tillbringar mycket tid i Växjö, vet jag att jag inte har funnits mycket på "hemmaplan" och inte kunnat umgås så mycket som jag annars hade velat med dig! Jag hoppas att du vet att jag ändå älskar dig och uppskattar dig på alla sätt och vis! Igår, när vi träffades igen (på ett bra tag), hade jag det väldigt roligt och  trevligt! Jag lovar och svär att jag ska komma hem till Blekinge igen i början på nästa vecka så att vi snart kan träffas igen!

Malin...
Fan vad jag saknar dig! Du är (tillsammans med Chrisse) den mest smarta och ärliga människa jag känner!
Med dig kan jag prata och diskutera saker som andra inte förstå (fan, vad fel det låter...men jag vet att du förstår vad jag menar). Du är även en av de två personer i mitt liv som jag kan vara helt "rå-ärlig" mot. Jag skulle uppriktigt kunna säga till dig: "Fan, Nane...det var det mest dumma som jag har hört!" (om tex en av dina åsikter) och jag vet att du kan hantera att höra "min sanning". -Det är så skönt! Du är så smart, kreativ, öppen, ärlig, ambitiös och "sann"!
Det är först under den senaste tiden som jag har upptäckt hur lika du och jag egentligen är!
En annan bra sak med dig: Det spelar ingen roll hur långt tid det har gått sedan vi sist pratade...den känns ändå som att det var igår!
Jag älskar dig Malin! (Och som jag har sagt till dig; OM jag en dag kommer att starta mitt eget produktionsbolag (så som jag drömmer om) vet du att du är den första jag kommer att ringa och vilja ha som anställd hos mig!)
Jag LOVAR att snart komma ner och hälsa på dig i Malmö och jag LOVAR att stanna ett bra tag hos dig när jag väl gör så!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh i love you too honey. Detsamma!

Tack :)

Vansinnigt uppskattat ska du veta...

2009-01-23 @ 00:48:34
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Jag är bara ärlig och uppriktig, gumman min!

2009-01-23 @ 01:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0