Till Schweiz

På söndag åker jag och Chrisse förmodligen en vecka till Schweiz. Jag har aldrig varit där tidigare så det ska bli trevligt. Som mål har jag att försöka fånga lite vackra naturbilder med min kamera. (Jag älskar berg och har inte sett "riktiga" berg sedan jag var i Colorado, men det var under sommarhalvåret så bilderna därifrån är i stort sett utan snö.)

Chisse påstår att de vacktaste/snyggaste människorna han har sett finns i Schweiz (finns så mycket kändisar och/eller rika människar där) medan jag påstår att de finns i Australien (jag har då aldrig sett så många snygga killar och tjejer på ett och samma ställe). Ska bli intressant att ställa folket i Schweiz mot Australiens invånare! ;-)



Kommentarer
Postat av: Pamela

Tack :)

2009-02-26 @ 21:42:48
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Pamela

Såg på din reseblogg att du varit i Kilkenny. Jag var där i somras på Irland o åkte runt lite o Kilkenny var den mysigaste staden jag någonsin varit i!!

2009-02-26 @ 21:43:33
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Jag håller med Irland, och Kilkenny, var både mysigt och fint!

2009-02-26 @ 22:00:33
Postat av: Annicka

Åh, jag har faktiskt varit i Schweiz en gång för länge länge sen. Och det enda jag kommer ihåg är alperna. Höjdrädd som jag är. Hihihi... =)

2009-02-26 @ 23:07:10
Postat av: Jeanna

Jag har sett Alperna på den Österrikiska sidan, jag tyckte att det var väldigt vackert. Men precis som i Colorado var jag i Österrike på sommaren så jag ser fram emot att få se bergen under vintertid. :-)

2009-02-26 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0