Knak i nacken

I eftermiddags nös jag häftigt när jag hörd hur det knakade till i nacken. Jag menar att det verkligen knakade till, högt och tydligt! Sedan upptäckte jag att jag hade en plötslig smärta i hela nacken och att jag inte kunde röra på mig och så har det varit sedan dess. Min nacke värker och jag kan inte röra på huvudet utan att det känns som att knivar skär. Jag kan inte heller lyfta höger arm särskillt högt utan att jag känner samma smärta.

Jag kan knappt sitta och ligga ner ska vi bara inte tala om! Hm, hur ska jag lyckas sova i natt?


Kommentarer
Postat av: Annicka

Usch, din stackare! Hoppas att det känns bättre idag! Kramar =)

2009-02-24 @ 08:57:02
Postat av: Marina

det låter som du borde gå till farbror doktorn! låter inte alls skojigt, ajaja!

Hoppas du snart mår bättre!

Kram

2009-02-24 @ 10:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0