Fritidsgården

...är öppen som vanligt och vi som som är här är jag, Chrisse, Stefan, Marco, Veronika, Boris, Helena, Klas och Frida. Några ska vidare ut på stan om en stund men jag kommer inte orka följa med eftersom vi ska åka imorgon. (Mmm, det märks att man inte är 20 längre!)

Lite av det som är på tapeten här ikväll:
Kvällens snacks är vaniljglass med chokladsås.
Helena (något drucken) utsätter Marco för sexfrågor.
Jag och Marco diskuterar dansfilmer från 80-talet och raggar efter soundtracken till dessa på nätet.
Jag, Veronika och Marco diskuterar minnen från första fyllan.
Chrisse har "dockteater" för mig med en jäkla gosedjurshöna.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha!! Fy faan vad roligt! Jag var helt säker på att du visste, eftersom jag skrev under med mitt riktiga namn OCH har bilder i bloggen, och pratar om Johan hela tiden... men men:) Det är absolut ingen fara. Herregud, vi är ju inte släkt eller så:) Vi har väl egentligen bara träffats vid två-tre tillfällen, och det har varit alkohol inblandat varenda gång...

2009-02-28 @ 23:12:13
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Ligisten

Det va en trevlig och mycket rolig kväll. Trots att man blev ställd mot väggen med alla dess konstiga,intima o privata sexfrågor =)

2009-03-02 @ 16:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0