Ändrade planer

Det blev lite ändrade planer... Pratade precis med Helena och hon ville ha lite mer hjälp så jag ska hoppa in som hennes sociologilärare igen. Hon är på väg till kontoret nu så eftermiddagen kommer istället att fyllas med kultur- och socioligistudier och målningen hemma i köket får helt enkelt vänta. (Vänner och studier gå före pyssel hemma!) Jag har sagt att jag gärna hjälper henne med alla kurser som rör beteendevetenskap (hon läser till undersköterska så kurserna blir väl "Människan socialt och kulturellt", "Etik och moral", "Psykologi" och "Socialpsykiatri".) Jag hade MVG i alla de kurserna, eller det hade jag iofs i alla kurserna, men det är det som jag tycker är väldigt roliga och intressanta och de som jag utan vidare kan utantill.

Marcus, Claud och hans kusin är här och jobbar på magasinet idag. Jag fick en hel bunte med papper av dom som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med så jag måste prata med Minna. Killarna skulle iväg och köpa lunch nu och de skulle ta med något hem till mig som de skulle bjuda mig på. Snälla pojkar! (Eller är det fjäsk för chefens "fru"?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0