Operation marknadsföring

Markus och Chrisse åkte för ett tag sedan iväg till Stockholm där en mässa är inplanerad (Chrisse flyger hem igen på söndagkväll) medan jag åter igen är själv i torpet. Igår satt Chrisse och jobbade på en ny reklambroschyr. Känner mig likte taskig men jag gillade inte helt alla bilderna, texten och layouten. Alltså, det var helt okej och den var bra, anser bara att den skulle kunna bli ytterligare lite bättre men det fanns inte tid till att ändra på det nu innan mässan. (Jag och Chrisse ska istället i nästa vecka sitta och finjustera den tillsammans.) Så nu ikväll har jag med Jims hjälp suttit och vikit alla broschyrerna.

Kommer att sakna min älskling i helgen! Men jag har tusen saker att göra så jag vet att tiden bara komma att flyga iväg tills vi syns igen i nästa vecka.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0