Iklädd T-shirt och trosor bland folkmassa?

För drygt en halvtimme sedan satte hembyggdsföreningen igång med att jobba med fasaden och fönstrena på torpet (det ska målas om). Älde män och kvinnor (men mest män) jobbar nu flitigt i varje hörn. Jag har "tvingats" öppna fönster och dörrar för att de ska komma åt ordentligt och man känner sig nu lite som en guldfisk i en glasskål, dvs uttittad. Vart jag än går (bortsett från badrummet) ser någon mig.

Min tanke hade varit att större delen av dagen måla klart köket, men ett problem har nu uppstått.- I brist på lämpliga arbetskläder har jag de tidigare gångenra jag renoverat endast varit iklädd T-shirt och trosor (jag hade bara klänningar med mig upp hit samt att jag inte kommer i Chrisses byxor). Nu vet jag inte riktgt vad jag ska göra. Jag tänker inte offra en av de klänninar som jag har med mig, Chrisses kläder kommer jag som sagt inte i och jag kan ju inte för tusan springar runt i bara trosor när det är en massa folk överallt! Ska jag vira en handduk runt höfterna eller vad? Hm...


Så här kan jag ju inte springa runt bland alla människor! Nu har jag iofs betydligt mer former samt att jag hade ju inte slängt med håret och tittat lustfyllt över axeln på männen, men ändå...

*'**

Hm, sökte precis på orden "panties" och "picture" för att leta upp en bild till detta inlägget. Jag hamnade på en jädra massa porrsidor. Känns ju trevligt när det är en massa män runt en och jag "tittar" på porrbilder på unga tjejer i diverse positioner endast iklädda sina trosor. Ja, Herre Gud! Men jag bjuder på den...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha-ha vad kul, det där med allt...och särskilt porrsidorna. Jag förstår precis hur du känner dig. Jag fick/får ofta mail till jobbet från folk som tycker det är jättekul med bilder och bildspel med folk som inte har föööör mycket kläder på sig. Något pinsamt att öppna de där mailen när det hux flux bara kommer in kunder vid disken och ser rakt på skärmen...

2009-04-05 @ 11:29:09
Postat av: Jeanna

Varför ska man alltid råka ut för sådant när det är kunder eller andra olämpliga människor i närheten?

2009-04-05 @ 13:09:02
Postat av: Cecilia

Fegis! Varför inte bara slänga upp ett foto på din egen bakdel?:) Du har säkert jättesnygga trosor på dig när du renoverar^^

2009-04-05 @ 18:49:29
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0