Ett litet tillägg...

Ett litet tillägg till mitt förra inlägg...

Känns precis som om det jag skrivet bara gör att det är Chrisse som jag litade på i helgens situation, men så är det inte. Som jag nämnt flera gånger är tjejen i fråga en vän till både mig och Chrisse och jag har svårt att tro att hon skulle försöka göra något med Chrisse. Hon är min vän och jag är övertygad om att hon inte skulle försöka förstöra varken min eller Chrisses vänskap till henne pga lite strul. Hon vet att jag bryr mig om henne, vill hennes bästa och att jag finns där för henne och vill hjälpa henne. Jag har därför väldigt svårt att tro att hon med tanke på detta ens skulle försöka göra något mot mig som hade sårat.

Kommentarer
Postat av: cl

det är ju kul att en sån här liten sak kan starta sådana diskussioner och dumförklaranden, när man inte ens känner personerna som är inblandade.

Fanns ingen tanke från min sida iaf att göra några "nattliga äventyr", särskilt inte när en vän är lessen och behöver känna att nån iaf bryr sig om henne.



Sen undrar jag om inte folk tänker sig för innan de gör saker eller hastar ur sig påhopp?

Det var ju liksom inte att jag ringde Jeanna och sagt "du jag har me en tjejkompis hem, hon sover me mig inatt, okej eller".



och sen är det ju så att är man inte nöjd med godiset hemma så är det kanske läge att vara lite smartare än att stoppa ner handen i närmaste godispåse. Särskilt när det är folk som båda känner och som finns i bådas närhet dagligen.



Men det är som vanligt, så fort en kille och tjej umgås så handlar det, enligt andra, nästan alltid om sex.



Jag har väldigt många tjejkomisar som jag ibland träffar, för att bara ta en fika, prata en stund eller t o m låna en sovplats av ibland, men för det så betyder det inte att vi har sex.



2009-04-28 @ 01:15:13
Postat av: Viran

man kan sova bredvid sin kompis som är av de andra könet utan att de behöver betyda något men som sagt folk gillar att snacka när de finns tillfälle

2009-04-28 @ 06:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0