Fredagsdate med Tony

Har precis kommit hem från min date med Tony i Karlskrona. Jag har haft det jättemysigt och trevligt ikväll! :o)

Först var vi och åt kinamat och därefter var vi på bio och tittade på "Mamma Mia". Under filmen blev det lite smågosigt med att hålla handen osv. Efter filmen gick vi en runda och under promenaden la han armen om mig samt höll mig i handen. Så mysigt!

Efter promenaden åkte vi hem till honom. Han undrade om jag ville sova över, men eftersom Jamie kommer hit tidigt i morgon avböjde jag. Istället stod vi och pratade en lång stund på hans altan och slutligen drog han in mig i sin famn och...tja...ni fattar nog.... ;o)

Han luktade så gott! Han var så...jag saknar ord! Bara olik allt annat!

Fröken Håkanssson körde hem med ett leende på läpparna...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, så kul! :)

Jag köpte ett par byxor, en kjol, en top och 3 lånärmade tröjor för det behöver jag verkligen. En till som är på väg men kommer om ett par veckor.

Sen blev det lite strumpor, benvärmare o leggins :)



När ska ni nu ses nästa gång då? :)

2008-09-27 @ 09:38:06
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Emmisen

Det verkar gå bra med dejtande. Hör av dig om du vill träffas någon dag och hitta på något. Kram

2008-09-27 @ 19:32:58
Postat av: Jeanna

Jo, det går nog bra tror jag ;o) Jag har hur som helst roligt i alla fall! ;o) Visst, jag hör av mig, tjejen. Kram på dig!

2008-09-28 @ 11:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0