Eftertraktad?

Oj, vad hände egentligen... Helt plötsligt har jag hur många killar som hest efter mig....va skumt det känns egentligen! Av de killar som har mitt mobilnummer har jag nu följande efter mig:

Tony 1: Hm, gillar honom skarpt som vän! Önskar att han kunde inse att det också bara är det jag vill vara med honom. Förstår inte att han orkar ränna efter mig ännu. Fick senast i förgår ett sms från honom där han, hrm, hihi...kan inte skriva vad det stod i det ;o)

Tony 3: Brandmannen...men honom gillar! ;o) Ska hem till honom efter dansen ikväll!

Martin: Hm, schysst och snäll på alla sätt och vis! Men vill bara vara vän med honom och fattar inte att han orkar ränna efter mig. Han erbjöd sig till och med att ta ledigt från jobbet för att få träffa mig den här veckan. Äh, okej...snällt men jag tror tyvärr inte det.

Janne: Ja, Herre Gud, den grabben får mig att dubbelkolla om jag har låst dörren när jag ska sova. Skiter i hur mycket pengar han och hans familj har och att de ägen halva södra Sverige! Jag är inte till salu och jag är inte intresserad!

Ola: Ingenjören från Lund. Jättetrevlig på alla sätt och vis. Han hörde av sig igår och ville bjuda på bio eller något. Tyvärr var han ju lite sent ute eftersom Tony hann före. Men jag gillar honom ändå ;o)

Gabriel: Killen som skickade blommorna. Visst, han verkar trevlig men han är inte min typ.

...och det där är bara killarna som har mitt nummer. NI skulle bara veta hur mycket mail och dylikt jag får på matc.com! Detta är helt skumt! Har aldrig varit med om något liknande innan alltså!

P.s Om ni undrar vem "Tony 2" är så är det killen jag ska dansa med ikväll. Men vi dansar bara och inget annat! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0