Bjuden till Dublin

Fick mail från Mick idag. Mick är en av de irländska killarna som jag träffade i Australien och som jag firade min 30-årds dag ihop med. Han bjöd mig till Dublin, tyckte att jag skulle komma dit några dagar och hälsa på honom och Kian (hans kompis som jag ocks träffade i Australien). Mick och jag har haft kontakt enda sedan vi kom hem från Australien, och jag har varit dit bjuden några gången innan men aldrig åkt. Men, funderar faktiskt nu på att kankse åka dit några dagar?

Både Mick och Kian är trevliga "fellows" och jag hade jätteroligt ihop med dom! Mmm, man kanske skulle åka dit :o) Ska tänka på saken. Men det låter hur som helst inbjudande.

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart att du ska åka =)

2008-09-23 @ 18:48:53
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Hihi, tack gumman. Jag funderar starkt på det i alla fall!

2008-09-23 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0