A ginger Rock Chick with an attitude!

Fröken Jeanna som ni känner henne tror jag inte finns längre...I alla fall inte i samma version. Okej, så jag har blivit kallad "Rockbrund" förut, pga min musiksmak, men jag har knappats inte sett ut som en eller uppfört mig som en heller för den delen.

Jag tror att mycket som ligger till grund för att jag är i den situationen jag är i idag har att göra med att jag har varit för snäll. (Det är inget fel med att vara snäll, men det är skillnad på snäll och snäll.) Jag är inte snäll på fel sätt längre längre! Nope, det är slut med det nu! (Min gamla attityd försvann tillsammans med mina bruna, snälla lockar som jag klippte av i fredags.)
Nu tänker jag säga ifrån!
Nu krusar jag inte längre!
Nu skiter jag i vilket!

Have I become a ginger Rock Chick with an attitude?

Nu ska vi se kriterierna:
- Rockig frisyr? -Oh ja! Mitt nya röda hår är fräckt och rockigt!
- Tatuering? - Visst har jag det! (Och fler ska det inom kort bli!)
- Kan spela elgitarr? -Nej, inte ännu men jag jobbar på det! Köpte en elgitarr i förra veckan.
- "Jag-skiter-i-vilket-attutyd"? - Japp, tro mig, det har jag nu!
- Rockiga kläder? - Visst, mina klänningar är undanhängda! ;o)

I ginger Rock Chick I am!

Kommentarer
Postat av: Marina

Oj då låter inte alls som Jeanna längre...tuff brud i lyxförpackning...=)

Vill gärna se en bild på din nya frisyr, låter skitsnyggt!



Du kunde ringt mig om var Emmas fest var, hade min mobil med mig!



GO GIRL!!!

2008-09-01 @ 15:11:09
Postat av: Jeanna

Lyxförpackning vet jag inte direkt, men rockigt i alla fall!

Jag älskar min nya frisyr! Det kändes ovant fösta dagen och jag hajade till varje gång jag gick förbi spegeln. Flera har påpekat att jag inte ser lika oskydlig ut längre utan med fräck ;o)

Tror Robert blev lite förvånad när han såg mig i fredags (då han hämtade kläderna hos mamma), är inte så säker på att han gillade det men jag bryr mig inte.

Ang. festen: Läs kommentaren jag skrev till Emma på inlägget här under.

2008-09-01 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0