Lite mer från killarna ;o)

Jaha, så ikväll lyckades jag bli bjuden på två dejter nästa veckan. ;o) (De frågade inte jag. Vill känna mig kvinnlig så jag överlåter själva "utbjudandet" till killarna.)

Först en fika med Christoffer från Växjö och sedan en med Daniel i Älmhult. Jag ska höra av båda två på måndag kväll så ska vi bestämma var, när och hur då. :o)

Ola från Lund sms:ade igår kväll och undrade ifall det var för sent att ringa mig. Jag var så förkyld då så jag sa "ja". Hm, tror tyvärr att lille Ola håller på att bli omkörd om han inte gör något åt det snart.

Kan ikväll tillägga att det har tillkommit en kille på min "intresselista", hihi! ;o)
Kille nummer 4: Alexander, 24 år (lejon), bor i Örkelljunga och spelar trummor i ett dansband.

Okej, vänner, Jag vet! Han är bara 24 år gammal! (Men han har sin inställning på att han söker en kvinna från 19-36 år gammal, hm) Men jag gillar honom och ni kan väl låta mig få ha lite roligt i alla fall ;o)

Ett tillägg: Jag är ingen slampa! Jag är bara ute efter lite kul! Tycker att jag förtjänar det! Och man måste pussa många godor innan man hittar sin prins, så det är ju bara för mig att ut och leta efter grodor, och det är det jag gör!


Kommentarer
Postat av: Maria

Man måste konsumentgranska marknaden för att kunna välja ut ett bra exemplar :P

Jag ska kolla utbudet på Harrys imorgon. Haha.



I förrgår kom killen jag varit på dejt med hem till mig med ett bröd o kantarellstuvning (där han både plockat kantarellerna själv och tillagat) och bjöd på kvällsmat :P

2008-10-10 @ 13:17:47
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Vad är det för kille du dejtar? Nu blir jag ju nyfiken! Hur träffades ni?

Inte illa med en sådan gentleman, som kommer hem till en och bjuder på mat! Vad gott det låter!

2008-10-13 @ 06:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0