En torsdagsdate ;o)

Ikväll har jag varit på date med Christoffer (29 år från Växjö). Vi träffades på Köpmannagården i Karlshamn och åt middag.

Han såg bra ut på bilderna jag hade sett, men han såg ännu bättre ut i verkligheten! Han var riktigt söt! ;o) Han visade sig även vara trevlig, social, rolig, smart och väldigt lätt att prata med.  Jag hade en trevlig kväll hur som heslt ;o)

Innan vi skiljdes åt (vi satt på Köpmannagården tills de stängde kl. 22.00) fick jag två kramar av honom. Sedan hann jag inte mer än att hoppa in i bilden förrän jag fick ett sms av honom där det stod: "Tack för ikväll, det var mycket trevligt! Träffar dig gärna snart igen ;o)"   Tror Gud har börjat älska mig igen lite kanske?

Innan jag var på date med Christoffer pratade jag med Daniel (34 år från Älmhult) i telefon. Det bestämdes att han och jag ska träffas kl. 18:00 i Kristianstad imorgon (fredag). Först ska vi bowla och sedan ska vi ut och äta. :o)

NEJ, jag är ingen slampa! Jag bara letar efter grodor så att jag kan hitta min prins någon gång! :o)
 
Hihi, föresten. Mailade lite med K idag. Han ville att jag skulle komma till honon på lördag, så det beslutades att jag skulle dyka upp mellan sju och åtta hos honom.   Fast, nu tror jag faktiskt att jag ska skita i att åka till honom på lördag. Och vet ni vad mina vänner? -Jag tänker inte ens höra av mig till honom och meddela att jag inte kommer. Han kan minskäl få sitta där och vänta utan att jag dyker upp ;o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara så att du vet om du nångång bestämmer dig för att ansluta dig till vår skara: vi slampor har mycket roligare!

;)

2008-10-17 @ 00:44:47
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Emmisen

Ja, gör det. Så kan han få lite av sin egen medicin. Du förtjänar något bättre. Nu har du ju dessutom träffat två andra goa killar verkar det som. Ta chansen. Låt K vänta. Får väl se om han gör allt för dig då? =) kram Emma

2008-10-17 @ 06:29:37
Postat av: Jeanna

Nane-Gumman! Hm, jag har kanske tagit fel beslut? Kanske ska satsa på att bli en slampa i alla fall? Att vara slampa kanske är mitt mål i livet? Hm, undrar varför syon på Vägga aldrig upplyste mig om det? ;o)

2008-10-17 @ 10:38:48
Postat av: Marina



hoppas du får det trevligt på middagen!

Trevlig helg!

Kram

2008-10-17 @ 16:15:52
Postat av: Lillstrumpan

Skit i K. Han har ju visat vem han är och vad han går för. Inget att lägga ner tid på längre. oavsett vad du känner för honom.

Se framåt istället och inte bakåt. Tror du kommer få det så mycket bättre.

ps

vet du om att mammma var inne hos grannarna och fikat. kaffe och smörgås hihihi

2008-10-17 @ 19:03:27
Postat av: Maria

Hur gick det?? Hur gick det?? :)

2008-10-18 @ 22:01:41
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0