Vill ha från tjejkompisar

På begäran kommer här en ny lista...

Vad jag hade velat ha från mina tjejkompisar
(Dvs. om jag var tvungen att välja bland mina tjejkompisar på följande punkter.)

Utseende: Annicka

Jobb: Malin

Intelligens: Malin

Utbildning: Malin

Hem: Annette (villa), Annicka (lägenhet)

Klädstil: Anette

Självförtroende: Anette eller Cecilia

Humor: En kombination av Cecilia, Anette och Malin

Matlagning och bakning: Cecilia

Kreativitet: Kombination av Annicka, Malin och Emma

Sångröst: Malin,  Jessica eller Helen

Dans: Cecilia

Erfarenheter: Malin

Personlighet: Kombination av Cecilia, Annicka och Anette

Barn: Cecilia (dvs. Lukas)

Pojkvän: Emma (dvs. Robban)

Sexliv: Malin


Åsikter över listan kan som vanligt lämnas i kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Kan förstå att du valde mig på den punkten. Den killen är ett kap =)



kram

2008-11-25 @ 17:48:53
Postat av: Jeanna

Vet inte riktigt hur jag ska kommentera ditt inlägg utan att göra folk förbannade, men...den punkten var ganska given för mig. ;o) Jag menar, jag kunde inte gärna sätta Cecilia (dvs. Jamie) på den punkten för det hade ju varit en aning creepy!



Till er andra: Missförstår mig inte!!! Tror bara att Robban hade passat bäst ihop med mig om jag var tvungen att välja!



Men i verkliga livet är Christoffer överlägset nr 1!!!

2008-11-25 @ 18:03:28
Postat av: Malin

Mitt sexliv är ganska dött för tillfället (okej det var väl bara typ 3 v sen sist men ändå, inget nytt eller särskilt intressant liksom) och jag önskar jag hade ditt just nu!

Puss

2008-11-25 @ 19:52:46
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Tre veckor är väl egentlgien inte så farligt (?) när man är singel, värre om man har någon för då är det riktigt illa!

Vare sig du har ett sexliv just nu eller inte, hade jag ändå valt dig eftersom du (och Annicka) är de jag tror...hm, hur ska jag formulera mig? Du fattar nog! ;o)



Mitt sexliv ska jag inte klaga på det minsta! Är mest glad att jag har hittat en likasinnan! ;o)

2008-11-25 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0