Inget K!

Mina kära vänner, jag har inte bloggat på en tid.

Så, tja vad hände med K. -Inte ett jävla skit för jag tog mitt förnuft till fågna och bad honom dra åt helvete! :o) Duktig flicka! Insåg att han var ett jävla as (jag vet lillstrumpa, jag skulle ha lyssna på dig).

Känner inte ett skit för honom! Fattar nu inte ens varför jag la tid på det kräket! Vill inte mer ha med honom att göra! Ska lägga till honom på min lista över misstag jag har gjort i livet.

Vilket jäkla hjärnsläpp jag fick med honom! Puckobrud jag är! ;o)

Kommentarer
Postat av: Maria

Man lär ju så länge man lever :)

2008-11-12 @ 06:10:05
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Mmm, precis Maria! Och det som inte tar livet av en gör en starkare ;o) Jösses, vilket hjärnsläpp jag hade med den grabben! Vad är det för fel på mig egentligen? Aaaaahhhh!

2008-11-12 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0